Ofte stilte spørsmål

Om Mister Organizer

• Har dere en butikk som jeg kan besøke?

Ja, vi har «shop-in-shop» i alle Garderobe-Mannens butikker i hele Norge. Ta en titt her for å finne din nærmeste butikk: https://www.Garderobe-Mannen.no/finn-butikk/

• Hvilke åpningstider har Mister Organizers kundeservice?

Du kan kontakte kundeservice på e-post (vi svarer alltid innen en arbeidsdag) – til post@misterorganizer.no. Eller du kan ringe oss på telefon: 979 44 444 hverdager mellom 09.00-15.00
Du er varmt velkommen til å ta kontakt!

• Hvor finner jeg Mister Organizer i Sosiale Medier?

Du finner oss både på Facebook og Instagram
Facebook: https://www.facebook.com/misterorganizernorge/
Instagram: @misterorganizernorge

• Hvem er Mister Organizer?

Mister Organizer Norway AS selger produkter innen oppbevaring og organisering av garderober og andre rom i hjemmet. Her kan du finne et variert utvalg av produkter og det utvides fortløpende. Mister Organizer er i samme konsern som Garderobe-Mannen AS.

• Hvor kan jeg kontakte Mister Organizer?

Postadresse: Postboks 194, 1650 Sellebakk
Besøksadresse: Øraveien 21 A, 1630 Gamle Fredrikstad
Tlf: 979 44 444
Epost: post@misterorganizer.no
Foretaksnummer: 919 557 664

• Har Mister Organizer noen salgsbetingelser?

Salgsbetingelsene gjelder for salg av varer fra Mister Organizer Norway AS til private formål (forbrukerkjøp). Salgsbetingelsene og annen informasjon er kun tilgjengelig på norsk. Vi leverer til hele Norge, med unntak av Svalbard og Jan Mayen. For å kunne handle på denne nettsiden må du ha fylt 18 år.

• Hva er inkludert i prisen på produktene?

Gjeldende pris for en vare er den prisen som oppgis på nettstedet ved betalingstidspunktet. Oppgitte priser inkluderer merverdiavgift. Vi forbeholder oss retten til å kansellere kjøpet eller endre pris ved vesentlige skrive- eller trykkfeil dersom feilen er eller burde være åpenbar for deg som kjøper, selv om du har mottatt ordrebekreftelse. Du kan velge å betale med kort eller faktura.
Se Klarnas vilkår for faktura og delbetaling.

• Salgspant

Mister Organizer Norway AS har salgspant i de solgte varer som sikkerhet for sitt krav på kjøpesummen med tillegg av renter og omkostninger, jfr. pantelovens 3-14 flg.

Bestilling og Ordre

• Kan jeg avbestille bestillingen min?

Om du kontakter oss kan vi kontrollere hvor langt ordren din har kommet i prosessen, og går det an å kansellere ordren din, gjør vi selvfølgelig det etter ditt ønske. Har den allerede blitt sendt fra oss har du fri retur, men det er viktig at du henter ut pakken så du ikke får en avgift for uavhentet pakke.

• Hvordan bestiller jeg fra Mister Organizer?

Du kan bestille direkte på www.misterorganizer.no, kjøpe produktene i Garderobe-Mannens butikker eller bestille via vår kundeservice.

• Kan jeg selv legge til / endre ordren min?

Nei, det går ikke an å gjøre endringer online, men ta kontakt via e-post til kundeservice så skal vi forsøke å løse det.

• Jeg har problem med å legge inn ordren min, hva er feil?

Kontroller at alle opplysninger er fylt ut og at du oppfyller kravene som gjelder for den betalingsmåten du har valgt.

• Hvordan fungerer ordrebekreftelsen deres?

Når du har lagt inn din bestilling sender vi umiddelbart en bekreftelse til din e-postadresse som gjelder som kvittering og er en garanti på at ordren har gått igjennom. Det er viktig at du oppgir riktig e-postadresse. Skulle den ikke komme fram i innboksen kan den også være i søppelpost. Ta kontakt med oss på kundeservice om den ikke skulle dukke opp, så kan vi undersøke om ordren har gått igjennom.
Du bør for sikkerhets skyld kontrollere at innholdet i ordrebekreftelsen stemmer med din bestilling. Dersom det ikke er samsvar mellom din bestilling og ordrebekreftelsen, bør du ta kontakt med Mister Organizer umiddelbart.

• Det kom bare en tom handlekurv etter jeg la inn kortopplysningene.

Dersom du ikke mottar en bekreftelse på skjermen etter fullført betaling, eller på e-post har mest sannsynlig har ikke bestillingen gått igjennom. Du kan prøve å bestille på nytt, men for å være på den sikre siden kan du også kontakte kundeservice.

• Jeg har ikke mottatt noen bekreftelse på mail.

Har bestillingen gått igjennom?

Aller mest sannsynlig har ikke bestillingen gått igjennom om du ikke mottar en bekreftelse på skjermen etter fullført betaling, eller på e-post. Dette kan skyldes en kommunikasjonsfeil mellom kassen og systemet. Du kan derfor prøve å bestille på nytt, men for å være på den sikre siden kan du også kontakte kundeservice.

• Hvordan kan jeg få vite statusen på ordren min?

Når vi har mottatt din bestilling sendes umiddelbart en ordrebekreftelse via e-post. Når vi sender ut varene fra lageret får du en ny e-post. Vi jobber med å få på plass sporing i denne mailen, men per dags dato må du ta kontakt med kundeservice for sporing. Ved utleveringssted i Garderobe-Mannens butikker får du en SMS når pakken er klar til å hentes. Dersom du har valgt levering med Bring vil du motta en SMS og e-post når pakken er klar til å hentes på utleveringsstedet.
Tilbud og rabatter

• Jeg har gavekort fra Garderobe-Mannen, hvordan fungerer det?

Her finner du alle opplysninger rundt bruk av gavekort du har mottatt i forbindelse med kjøp av garderobe hos en av Garderobe-Mannens butikker i perioden 2018 til og med mars 2019: https://www.misterorganizer.no/har-du-gmgavekort/

• Kan jeg kombinere gavekortet mitt fra Garderobe-Mannen med andre tilbud og rabattkoder?

Nei, det er ikke mulig å kombinere gavekort med andre tilbud eller rabattkoder.

• Hvordan fungerer rabattkoden min?

Når du har mottatt en rabattkode skriver du den inn under «Legg til rabattkupong» i kassen og trykker deretter «Aktiver rabatt». Du får direkte respons på om koden din er gyldig eller ikke. Om du legger til flere varer i handlevognen vil koden automatisk påføres disse produktene også.

• Hvordan får jeg informasjon om Mister Organizer og tilbud om kampanjer og nyheter?

Beste måten å få rabattkoder på er å følge oss på vår facebookside: www.facebook.com/MisterorganizerNorge eller abonnere på vårt nyhetsbrev. Du kan også gjerne følge oss på Instagram @MisterOrganizerNorge

• Hva skjer hvis det er feil på priser og produkter på nettsiden?

Vi jobber for å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Imidlertid tar vi forbehold om at skrive- og trykkfeil kan forekomme, slik at vi ikke kan levere varen i henhold til den informasjonen som er gitt i vår nettbutikk, i vår markedsføring eller på annen måte. Skulle dette skje vil vi ta kontakt så raskt som mulig for å finne alternativ løsning. Videre tar vi forbehold om at det kan oppstå tekniske feil knyttet til lagerbeholdning, samt til handlekurven og utsjekk.
Faktura og betaling

• Hvordan fungerer fakturabetaling?

Du kan velge å betale senere eller dele opp fakturaen, da vil ekstra kostnader påløpe. Vi henviser til Klarna sine vilkår for faktura og delbetaling.
Når vi sender pakken din får du en faktura sendt til e-postadressen din. Fakturaen har en betalingsfrist på 14 dager og det tilkommer ingen fakturaavgift. Ved en retur må du ta kontakt med kundeservice så de kan forlenge forfallsdatoen på fakturaen din.
For å velge faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge og bli godkjent i kredittvurderingen som gjøres underveis i kjøpsprosessen.

• Hvilke betalingsalternativer har dere?

Vi tilbyr tre ulike betalingsalternativer – kortbetaling, faktura eller delbetaling. Alle betalinger skjer via vår samarbeidspartner Klarna. Velger du faktura, blir den sendt ut fra Klarna når vi sender deg varene.

• Hvilke kort kan jeg bruke i nettbutikken?

Mister Organizer godtar betalingskortene VISA og MasterCard.

• Har jeg noen ubetalte fakturaer hos dere?

Hvis du lurer på om du har noen fakturaer stående hos oss eller andre sider som anvender Klarna, kan du nå enkelt gå inn på «Mine Sider» på Klarna.com. Der kan du logge inn og få full oversikt over både betalte og ubetalte fakturaer, samt finne all informasjon du behøver for innbetaling.
Skulle det likevel være noe du lurer på kan du enten kontakte vår eller Klarnas kundeservice.

• Hvorfor får jeg ikke opp faktura eller delbetaling som et betalingsalternativ?

Det er vår betalingspartner Klarna som tar hånd om kassen vår og de ulike betalingsalternativene. Dersom det ikke kommer opp noe alternativ for betaling med faktura eller delbetaling kan det være noe informasjon de savner eller også at det helt enkelt ikke er åpent for kjøp mot faktura for øyeblikket. Husk å oppgi personnummer for at faktura eller delbetaling skal være et alternativ. Vil du vite hvorfor det ikke vil fungere for nettopp deg, kan du kontakte Klarna.

Levering og frakt

• Hva koster frakten?

Vi har fri frakt over bestillinger over 1000 kr (Dette gjelder ikke i de tilfeller du handler med et gavekort utstedt fra Garderobe-Mannen, da må varene hentes i butikk).
På ordre under 1000 kr tilkommer et fraktgebyr på kr 69,-
Du kan også velge “Levering hjem på dør” for kr. 199,- ekstra, eller å hente gratis i din nærmeste Garderobe-Mannen butikk.

• Kan jeg hente i min nærmeste Garderobe-Mannen butikk?

Som en del av samme konsern som Garderobe-Mannen, har vi fraktmetode “Hent i butikk” i Garderobe-Mannens butikker i hele Norge, helt gratis. Denne fraktmetoden kan i enkelte tilfeller gi noe lengre leveringstid, mens i andre tilfeller kan det gå kun 2-3 dager. Dette fordi vi har utkjøringer fra sentrallager til butikk på faste dager.

• Hvor lenge ligger pakken på utleveringsstedet før jeg må hente den ut?

Du har 14 dager på deg til å hente pakken etter mottatt sms-varsel. Etter det går pakken i retur til Mister Organizer og vi blir nødt til å debitere en avgift for håndtering av uavhentet forsendelse (299 kr).

• Sender dere pakker til Svalbard?

Nei, vi har dessverre ikke muligheten til å sende pakker til Svalbard per dags dato.

• Tilkommer det toll når man handler hos dere?

Nei, du betaler ingen toll når du handler hos oss - det står vi for.

• Sender dere til utlandet?

Per dags dato har vi bare muligheten til å sende pakker til Norge.

• Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse?

Ja, dersom du tar kontakt med kundeservice raskt etter bestillingen kan vi få til å sende to ordre sammen.

• Jeg har lagt opp to eller flere separate bestillinger, kan de sendes i én og samme pakke?

Ja, dersom du tar kontakt så raskt som mulig vil kudeservice være behjelpelig med dette.

• Hvor lang leveringstid har dere?

Vi beregner at du skal få din pakke innen 5-8 arbeidsdager. Dersom du ikke har mottatt hentemelding på din mobil i løpet av denne tiden ber vi om at du kontakter kundeservice.
På grunn av oppstart av bedriften og vårt nystartede lager vil leveringstiden variere mellom 5-8 virkedager i starten. Dette vil vi jobbe aktivt med å redusere så fort det er realistisk. Ved hastesaker, kan vi være behjelpelige med raskere levering da mange av Garderobe-Mannens butikker har utvalget av Mister Organizer sine varer på lager.
Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt på ordrebekreftelsen.
Varer som skal hentes i butikk sendes samlet sammen andre varer, og leveringstiden kan da variere litt med hensyn til oppsatt sendingsdato fra lager til butikk.

• Hvordan vet jeg at pakken min kan hentes og hvor jeg skal hente den?

Når pakken er klar for henting får du en SMS og e-post til det mobilnummeret du har oppgitt. Når du henter pakken skal du oppgi hentenummeret samt ha med deg legitimasjon. I meldingen står det også hvor du skal hente pakken og hvilke åpningstider utleveringsstedet har.

• Hvordan får jeg varen min levert?

Vi sender med Bring og pakken vil komme fram til nærmeste postutleveringssted eller helt hjem til døren.

• Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Webordre som ikke blir hentet eller som blir nektet å ta imot av kunden, returneres til Mister Organizer Norge AS for kundens regning. Posten sender ut en påminnelse, og kunden må selv passe på å hente ut varen. Uavhentede pakker som blir returnert faktureres kunden med et gebyr på kr. 199,- . Dette for å dekke våre kostnader i forbindelse med returen. Er pakken bestilt til henting i en av Garderobe-Mannens butikker, vil vi ta kontakt med deg, men etter 3 uker etter utsendt beskjed vil pakken returneres, hvis ikke annet avtales med kunden.

• Hva skjer hvis varen jeg har bestilt ikke ligger på lager?

Vi forbeholder oss retten til å ikke levere en bestilt vare dersom lagersituasjonen gjør det urimelig eller umulig. Vi vil i så fall ta kontakt med kjøper for å finne en alternativ løsning eller komme med et nytt tilbud.

• Hva gjør jeg dersom varen min er forsinket?

Dersom Mister Organizer ikke leverer varen eller leveringen er forsinket må du reklamere til Mister Organizer Norway AS. Du kan holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og kreve erstatning, jf. forbrukerkjøpsloven kapittel 5.

Retur

• Hva gjør jeg om jeg vil returnere et produkt?

Dersom du vil returnere ett produkt tar du kontakt med kundeservice hos Mister Organizer på tlf 979 44 444 eller på post@misterorganizer.no så hjelper en av våre ryddige kundemedarbeidere deg.
Reklamasjoner eller returer kan leveres kostnadsfritt inn i en av Garderobe-Mannens butikker, eller sendes til følgende adresse:
Mister Organizer Norway AS
Øraveien 21A
1630 Gamle Fredrikstad
Merkes med “Retur” eller “Reklamasjon”
Ved reklamasjoner er returer kostnadsfritt. Ta kontakt med oss, så ordner vi en returetikett til deg som du klistrer på pakken.
Dersom du velger å returnere av andre årsaker, må du selv bekoste returen eller levere den inn i en av Garderobe-Mannens butikker. Har du handlet i nettbutikken, må du likevel ta kontakt med oss slik at vi kan returnere pengene for kjøpet.
Når returen er mottatt av oss vil Klarna sørge for å returnere pengene. Dersom du har valgt faktura, vil de oppdatere fakturaen slik at den fjerner den aktuelle varen fra fakturaen. Har du betalt med kort, vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer 7-14 dager etter beskjed om refundering. Mer info om prosessen, finner du på Klarna sine kundesider.

• Pakken min var skadet når jeg fikk den – hva gjør jeg?

Mister Organizer er ansvarlig for varer som skades eller kommer bort ved transport til deg. Ved mottagelse av forsendelsen er det derfor viktig at du kontrollerer at varen ikke er transportskadet. For erstatning må du påpeke en eventuell transportskade direkte ved utlevering, og deretter kontakter Mister Organizer kundeservice for å løse problemet.

• Hva gjør jeg dersom varen min er mangelfull?

Dersom en vare er mangelfull må du reklamere til Mister Organizer Norway AS, jf. forbrukerkjøpsloven § 16, og du har reklamert innen fristen, kan du gjøre gjeldende rettighetene som følger av forbrukerkjøpsloven § 26.
• Min returseddel mangler, hva gjør jeg?
Ved returlevering er det kunden selv som står ansvarlig for tilbakesending. Du kan også ta kontakt med nærmeste Garderobe-Mannen butikk og foreta returen der.
Ved reklamasjon er det egne bestemmelser.

• Har dere mottatt returen min?

En retur kan ta opptil 14 virkedager. Så fort returen er håndtert vil du motta en e-post fra oss, så hold gjerne et øye i innboksen din. Skulle det mot formodning ta lengre tid enn 14 virkedager kan kundeservice kontaktes.

• Hva gjør jeg med min faktura når jeg returnerer?

Dersom du tenker å returnere noe med faktura kan du lett sette frem forfallsdatoen på Klarna.no. Selvsagt kan du også kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.
Har du kun returnert deler av hele bestillingen vil du senere motta en oppdatert faktura på epost med det gjenstående beløpet. Returnerer du derimot hele ordren kommer vi til å makulere denne så snart returen har kommet inn til oss (inkludert eventuelle purregebyrer). Vennligst ikke betal for bare produktene du har valgt å beholde. Da tror Klarna at du ønsker å delbetale fakturaen og renter vil forekomme. Det er selvfølgelig ingen problem om du betaler for produktene du har returnert, men det er ikke nødvendig. Da vil Klarna senere ta kontakt for kontoinformasjon ved tilbakebetaling.

• Har jeg angrerett på min bestilling?

Du har normalt 14 dagers angrerett på varer kjøpt via misterorganizer.no.
Angrefristen regnes fra du mottok varen(e) og angreskjema. Dersom du ønsker å benytte angreretten oppfordres du til å gi melding om dette ved å kontakte Mister Organizer på telefon 979 44 444 eller på epost post@misterorganizer.no. Du kan også returnere angreskjemaet til vår nevnte mailadresse. Angreskjemaet sendes sammen med varen(e) eller separat per e-post. Om du ikke har mottatt angreskjema, vil angrefristen likevel gå ut tre måneder etter at varen er mottatt.
Ved bruk av angreretten må varen returneres til adressen som er oppgitt på angreskjemaet, og innen rimelig tid. Du vil få tilbakebetalt hele kjøpesummen innen 14 dager fra den dag den returnerte varen er mottatt, eller henteseddel eller varen er stilt til rådighet. Kunden må selv dekke kostnadene for returforsendelsen. Dersom varens verdi er redusert på grunn av mer bruk enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må kunden selv dekke eventuelt verditap.

Reklamasjon

• Hva gjør jeg om jeg vil reklamere et produkt?

Mister Organizer følger forbrukerkjøpsloven og de reglene som gjelder for reklamasjoner. Bare originale feil omfattes av reklamasjonsretten. Reklamasjonsretten omfatter for eksempel ikke feil som er omfattet av normal slitasje. Lagre ordrebekreftelsen som kvittering på varen din. Send gjerne et bilde av skaden til oss på epost post@misterorganizer.no
Reklamasjoner må meddeles Mister Organizer innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget, og for øvrig innen de fristene som følger av forbrukerkjøpsloven § 27. Når du reklamerer må du oppgi til Mister Organizer all informasjon som vi har behov for, for å kunne ta stilling til reklamasjonen, slik som ordrenummer, hvilket produkt det gjelder, kjøpstidspunkt, og en beskrivelse av mangelen. Reklamasjoner bør gjøres skriftlig på epost til Mister Organizer. Reklamasjoner kan leveres inn i Garderobe-Mannen sine butikker eller sendes oss på adressen du finner lenger ned på siden.

• Force majeure

Er Mister Organizer Norway AS forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valutarestriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er Mister Organizer Norway AS fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum.

Sikkerthet og personvern

• Hvordan fungerer sikkerheten på Mister Organizer.no?

Hele nettsiden er nå på https sider, ikke bare betalingssidene. Det vil si at alle sidene i nettbutikken er krypterte, og det gjør nettbutikken enda mer sikker og pålitelig.

• Bruker Mister Organizer cookies?

Ja, Mister Organizer bruker cookies for at gi besøkende tilgang til forskjellige funksjoner.
Vi samler inn og oppbevarer loggdata som hvilke kategorier og produkter man kikker eller søker på, for å kunne lære hva våre kunder er opptatt av, samt forbedre produktutvalg og tilbud. Denne informasjonen benyttes også for å kunne gjøre det mulig å vise deg relaterte produkter.

• Har Mister Organizer sikre betalingsløsninger?

Det skal være trygt og sikkert å handle i nettbutikker. For å gjøre det trygt og enkelt for våre kunder har vi valgt fleksible og trygge betalingsløsninger.
Vår samarbeidspartner er Klarna, som er den mest brukte betalingsløsningen i Norge.

• Hvordan behandler dere personopplysninger?

Vi bruker i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. I de tilfeller hvor vi også bruker personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud, gjøres dette kun når du har samtykket til det.
Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem. Vi forbeholder oss retten til å be om personnummer for å kunne kontrollere kredittverdighet ved kredittkjøp. Dine personopplysninger blir bare utlevert til andre når:
• Du har samtykket i utleveringen
• Det er nødvendig for at vi skal få gjennomført avtalen med deg
• I lovbestemt tilfelle.

• Kan jeg få innsyn, rette eller slette mine personopplysninger hos dere?

Du har rett til innsyn i de opplysninger vi har registrert om deg. Vi ber deg ta kontakt med oss for å rette opplysninger som skulle vise seg ikke å være korrekte. Personopplysninger vil ikke bli lagret lenger enn det som er nødvendig for å oppfylle formålet med behandlingen. Du kan også når som helst kreve at opplysningene slettes, med mindre opplysningene er nødvendige for å gjennomføre avtalen med deg. Har du spørsmål om vår behandling av personopplysninger, ta gjerne kontakt med oss på post@misterorganizer.no.

•Har Mister Organizer en personvernerklæring?

Beskyttelsen, behandlingen og lagringen av dine personlige data er svært viktig for oss. All data vi samler inn når du besøker våre nettsider, sosiale media-kontoer eller butikker, blir alltid samlet, behandlet og lagret med ditt samtykke. Vi vil aldri bruke dine personlige data uten ditt samtykke (under 18 år krever voksen samtykke).
Alle data vi samler, behandler og lagrer om deg er i samsvar med den europeiske loven, og spesifikt med EU General Data Protection Regulation 2016
Dine personlige data er beskyttet hos oss, kryptert ved bruk av moderne teknologi for å holde den trygg.
Personlig data samlet inn om deg, tilhører deg. Du har alltid den juridiske rettigheten til å velge eller velge bort, for ethvert formål, at din personlige data skal brukes av vår organisasjon.
Vi bruker bare dine personlige data for det formål det samles inn for, og det blir ikke delt med tredjeparter uten din viten og samtykke.
Du har også den juridiske rettigheten til å be oss om å endre personlige data vi har om deg, eller å slette alle personlige data permanent, med mindre det finnes et juridisk krav fra styrende myndigheter i landet vi opererer i.

• Hvem eier det immaterielle innholdet på misterorganizer.no?

Alt innhold på misterorganizer.com eies av Mister Organizer Norway AS, våre partnere eller deres underleverandører. Innholdet er beskyttet etter bl.a. opphavsrettslig-, markedsføringsrettslig- eller varemerkerettslig lovgivning. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder bl.a. omtale av produktene og vekt, bilder/grafikk, design og layout og annet innhold på misterorganizer.no ikke under noen omstendighet kan lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte uten at dette er tillatt etter samtykke fra eier av materialet.

• Hva skjer dersom det oppstår en tvist?

Eventuelle tvister skal søkes løst i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget. Partene kan også fremme saken for de ordinære domstoler.

Om Mister Organizer

• Har dere en butikk som jeg kan besøke?

Ja, vi har «shop-in-shop» i alle Garderobe-Mannens butikker i hele Norge. Ta en titt her for å finne din nærmeste butikk: https://www.Garderobe-Mannen.no/finn-butikk/

• Hvilke åpningstider har Mister Organizers kundeservice?

Du kan kontakte kundeservice på e-post (vi svarer alltid innen en arbeidsdag) – til post@misterorganizer.no. Eller du kan ringe oss på telefon: 979 44 444 hverdager mellom 09.00-15.00
Du er varmt velkommen til å ta kontakt!

• Hvor finner jeg Mister Organizer i Sosiale Medier?

Du finner oss både på Facebook og Instagram
Facebook: https://www.facebook.com/misterorganizernorge/
Instagram: @misterorganizernorge

• Hvem er Mister Organizer?

Mister Organizer Norway AS selger produkter innen oppbevaring og organisering av garderober og andre rom i hjemmet. Her kan du finne et variert utvalg av produkter og det utvides fortløpende. Mister Organizer er i samme konsern som Garderobe-Mannen AS.

• Hvor kan jeg kontakte Mister Organizer?

Postadresse: Postboks 194, 1650 Sellebakk
Besøksadresse: Øraveien 21 A, 1630 Gamle Fredrikstad
Tlf: 979 44 444
Epost: post@misterorganizer.no
Foretaksnummer: 919 557 664

• Har Mister Organizer noen salgsbetingelser?

Salgsbetingelsene gjelder for salg av varer fra Mister Organizer Norway AS til private formål (forbrukerkjøp). Salgsbetingelsene og annen informasjon er kun tilgjengelig på norsk. Vi leverer til hele Norge, med unntak av Svalbard og Jan Mayen. For å kunne handle på denne nettsiden må du ha fylt 18 år.

• Hva er inkludert i prisen på produktene?

Gjeldende pris for en vare er den prisen som oppgis på nettstedet ved betalingstidspunktet. Oppgitte priser inkluderer merverdiavgift. Vi forbeholder oss retten til å kansellere kjøpet eller endre pris ved vesentlige skrive- eller trykkfeil dersom feilen er eller burde være åpenbar for deg som kjøper, selv om du har mottatt ordrebekreftelse. Du kan velge å betale med kort eller faktura.
Se Klarnas vilkår for faktura og delbetaling.

• Salgspant

Mister Organizer Norway AS har salgspant i de solgte varer som sikkerhet for sitt krav på kjøpesummen med tillegg av renter og omkostninger, jfr. pantelovens 3-14 flg.

Bestilling og Ordre

• Kan jeg avbestille bestillingen min?

Om du kontakter oss kan vi kontrollere hvor langt ordren din har kommet i prosessen, og går det an å kansellere ordren din, gjør vi selvfølgelig det etter ditt ønske. Har den allerede blitt sendt fra oss har du fri retur, men det er viktig at du henter ut pakken så du ikke får en avgift for uavhentet pakke.

• Hvordan bestiller jeg fra Mister Organizer?

Du kan bestille direkte på www.misterorganizer.no, kjøpe produktene i Garderobe-Mannens butikker eller bestille via vår kundeservice.

• Kan jeg selv legge til / endre ordren min?

Nei, det går ikke an å gjøre endringer online, men ta kontakt via e-post til kundeservice så skal vi forsøke å løse det.

• Jeg har problem med å legge inn ordren min, hva er feil?

Kontroller at alle opplysninger er fylt ut og at du oppfyller kravene som gjelder for den betalingsmåten du har valgt.

• Hvordan fungerer ordrebekreftelsen deres?

Når du har lagt inn din bestilling sender vi umiddelbart en bekreftelse til din e-postadresse som gjelder som kvittering og er en garanti på at ordren har gått igjennom. Det er viktig at du oppgir riktig e-postadresse. Skulle den ikke komme fram i innboksen kan den også være i søppelpost. Ta kontakt med oss på kundeservice om den ikke skulle dukke opp, så kan vi undersøke om ordren har gått igjennom.
Du bør for sikkerhets skyld kontrollere at innholdet i ordrebekreftelsen stemmer med din bestilling. Dersom det ikke er samsvar mellom din bestilling og ordrebekreftelsen, bør du ta kontakt med Mister Organizer umiddelbart.

• Det kom bare en tom handlekurv etter jeg la inn kortopplysningene.

Dersom du ikke mottar en bekreftelse på skjermen etter fullført betaling, eller på e-post har mest sannsynlig har ikke bestillingen gått igjennom. Du kan prøve å bestille på nytt, men for å være på den sikre siden kan du også kontakte kundeservice.

• Jeg har ikke mottatt noen bekreftelse på mail.

Har bestillingen gått igjennom?

Aller mest sannsynlig har ikke bestillingen gått igjennom om du ikke mottar en bekreftelse på skjermen etter fullført betaling, eller på e-post. Dette kan skyldes en kommunikasjonsfeil mellom kassen og systemet. Du kan derfor prøve å bestille på nytt, men for å være på den sikre siden kan du også kontakte kundeservice.

• Hvordan kan jeg få vite statusen på ordren min?

Når vi har mottatt din bestilling sendes umiddelbart en ordrebekreftelse via e-post. Når vi sender ut varene fra lageret får du en ny e-post. Vi jobber med å få på plass sporing i denne mailen, men per dags dato må du ta kontakt med kundeservice for sporing. Ved utleveringssted i Garderobe-Mannens butikker får du en SMS når pakken er klar til å hentes. Dersom du har valgt levering med Bring vil du motta en SMS og e-post når pakken er klar til å hentes på utleveringsstedet.
Tilbud og rabatter

• Jeg har gavekort fra Garderobe-Mannen, hvordan fungerer det?

Her finner du alle opplysninger rundt bruk av gavekort du har mottatt i forbindelse med kjøp av garderobe hos en av Garderobe-Mannens butikker i perioden 2018 til og med mars 2019: https://www.misterorganizer.no/har-du-gmgavekort/

• Kan jeg kombinere gavekortet mitt fra Garderobe-Mannen med andre tilbud og rabattkoder?

Nei, det er ikke mulig å kombinere gavekort med andre tilbud eller rabattkoder.

• Hvordan fungerer rabattkoden min?

Når du har mottatt en rabattkode skriver du den inn under «Legg til rabattkupong» i kassen og trykker deretter «Aktiver rabatt». Du får direkte respons på om koden din er gyldig eller ikke. Om du legger til flere varer i handlevognen vil koden automatisk påføres disse produktene også.

• Hvordan får jeg informasjon om Mister Organizer og tilbud om kampanjer og nyheter?

Beste måten å få rabattkoder på er å følge oss på vår facebookside: www.facebook.com/MisterorganizerNorge eller abonnere på vårt nyhetsbrev. Du kan også gjerne følge oss på Instagram @MisterOrganizerNorge

• Hva skjer hvis det er feil på priser og produkter på nettsiden?

Vi jobber for å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Imidlertid tar vi forbehold om at skrive- og trykkfeil kan forekomme, slik at vi ikke kan levere varen i henhold til den informasjonen som er gitt i vår nettbutikk, i vår markedsføring eller på annen måte. Skulle dette skje vil vi ta kontakt så raskt som mulig for å finne alternativ løsning. Videre tar vi forbehold om at det kan oppstå tekniske feil knyttet til lagerbeholdning, samt til handlekurven og utsjekk.
Faktura og betaling

• Hvordan fungerer fakturabetaling?

Du kan velge å betale senere eller dele opp fakturaen, da vil ekstra kostnader påløpe. Vi henviser til Klarna sine vilkår for faktura og delbetaling.
Når vi sender pakken din får du en faktura sendt til e-postadressen din. Fakturaen har en betalingsfrist på 14 dager og det tilkommer ingen fakturaavgift. Ved en retur må du ta kontakt med kundeservice så de kan forlenge forfallsdatoen på fakturaen din.
For å velge faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge og bli godkjent i kredittvurderingen som gjøres underveis i kjøpsprosessen.

• Hvilke betalingsalternativer har dere?

Vi tilbyr tre ulike betalingsalternativer – kortbetaling, faktura eller delbetaling. Alle betalinger skjer via vår samarbeidspartner Klarna. Velger du faktura, blir den sendt ut fra Klarna når vi sender deg varene.

• Hvilke kort kan jeg bruke i nettbutikken?

Mister Organizer godtar betalingskortene VISA og MasterCard.

• Har jeg noen ubetalte fakturaer hos dere?

Hvis du lurer på om du har noen fakturaer stående hos oss eller andre sider som anvender Klarna, kan du nå enkelt gå inn på «Mine Sider» på Klarna.com. Der kan du logge inn og få full oversikt over både betalte og ubetalte fakturaer, samt finne all informasjon du behøver for innbetaling.
Skulle det likevel være noe du lurer på kan du enten kontakte vår eller Klarnas kundeservice.

• Hvorfor får jeg ikke opp faktura eller delbetaling som et betalingsalternativ?

Det er vår betalingspartner Klarna som tar hånd om kassen vår og de ulike betalingsalternativene. Dersom det ikke kommer opp noe alternativ for betaling med faktura eller delbetaling kan det være noe informasjon de savner eller også at det helt enkelt ikke er åpent for kjøp mot faktura for øyeblikket. Husk å oppgi personnummer for at faktura eller delbetaling skal være et alternativ. Vil du vite hvorfor det ikke vil fungere for nettopp deg, kan du kontakte Klarna.

Levering og frakt

• Hva koster frakten?

Vi har fri frakt over bestillinger over 1000 kr (Dette gjelder ikke i de tilfeller du handler med et gavekort utstedt fra Garderobe-Mannen, da må varene hentes i butikk).
På ordre under 1000 kr tilkommer et fraktgebyr på kr 69,-
Du kan også velge “Levering hjem på dør” for kr. 199,- ekstra, eller å hente gratis i din nærmeste Garderobe-Mannen butikk.

• Kan jeg hente i min nærmeste Garderobe-Mannen butikk?

Som en del av samme konsern som Garderobe-Mannen, har vi fraktmetode “Hent i butikk” i Garderobe-Mannens butikker i hele Norge, helt gratis. Denne fraktmetoden kan i enkelte tilfeller gi noe lengre leveringstid, mens i andre tilfeller kan det gå kun 2-3 dager. Dette fordi vi har utkjøringer fra sentrallager til butikk på faste dager.

• Hvor lenge ligger pakken på utleveringsstedet før jeg må hente den ut?

Du har 14 dager på deg til å hente pakken etter mottatt sms-varsel. Etter det går pakken i retur til Mister Organizer og vi blir nødt til å debitere en avgift for håndtering av uavhentet forsendelse (299 kr).

• Sender dere pakker til Svalbard?

Nei, vi har dessverre ikke muligheten til å sende pakker til Svalbard per dags dato.

• Tilkommer det toll når man handler hos dere?

Nei, du betaler ingen toll når du handler hos oss - det står vi for.

• Sender dere til utlandet?

Per dags dato har vi bare muligheten til å sende pakker til Norge.

• Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse?

Ja, dersom du tar kontakt med kundeservice raskt etter bestillingen kan vi få til å sende to ordre sammen.

• Jeg har lagt opp to eller flere separate bestillinger, kan de sendes i én og samme pakke?

Ja, dersom du tar kontakt så raskt som mulig vil kudeservice være behjelpelig med dette.

• Hvor lang leveringstid har dere?

Vi beregner at du skal få din pakke innen 5-8 arbeidsdager. Dersom du ikke har mottatt hentemelding på din mobil i løpet av denne tiden ber vi om at du kontakter kundeservice.
På grunn av oppstart av bedriften og vårt nystartede lager vil leveringstiden variere mellom 5-8 virkedager i starten. Dette vil vi jobbe aktivt med å redusere så fort det er realistisk. Ved hastesaker, kan vi være behjelpelige med raskere levering da mange av Garderobe-Mannens butikker har utvalget av Mister Organizer sine varer på lager.
Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt på ordrebekreftelsen.
Varer som skal hentes i butikk sendes samlet sammen andre varer, og leveringstiden kan da variere litt med hensyn til oppsatt sendingsdato fra lager til butikk.

• Hvordan vet jeg at pakken min kan hentes og hvor jeg skal hente den?

Når pakken er klar for henting får du en SMS og e-post til det mobilnummeret du har oppgitt. Når du henter pakken skal du oppgi hentenummeret samt ha med deg legitimasjon. I meldingen står det også hvor du skal hente pakken og hvilke åpningstider utleveringsstedet har.

• Hvordan får jeg varen min levert?

Vi sender med Bring og pakken vil komme fram til nærmeste postutleveringssted eller helt hjem til døren.

• Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Webordre som ikke blir hentet eller som blir nektet å ta imot av kunden, returneres til Mister Organizer Norge AS for kundens regning. Posten sender ut en påminnelse, og kunden må selv passe på å hente ut varen. Uavhentede pakker som blir returnert faktureres kunden med et gebyr på kr. 199,- . Dette for å dekke våre kostnader i forbindelse med returen. Er pakken bestilt til henting i en av Garderobe-Mannens butikker, vil vi ta kontakt med deg, men etter 3 uker etter utsendt beskjed vil pakken returneres, hvis ikke annet avtales med kunden.

• Hva skjer hvis varen jeg har bestilt ikke ligger på lager?

Vi forbeholder oss retten til å ikke levere en bestilt vare dersom lagersituasjonen gjør det urimelig eller umulig. Vi vil i så fall ta kontakt med kjøper for å finne en alternativ løsning eller komme med et nytt tilbud.

• Hva gjør jeg dersom varen min er forsinket?

Dersom Mister Organizer ikke leverer varen eller leveringen er forsinket må du reklamere til Mister Organizer Norway AS. Du kan holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og kreve erstatning, jf. forbrukerkjøpsloven kapittel 5.

Retur

• Hva gjør jeg om jeg vil returnere et produkt?

Dersom du vil returnere ett produkt tar du kontakt med kundeservice hos Mister Organizer på tlf 979 44 444 eller på post@misterorganizer.no så hjelper en av våre ryddige kundemedarbeidere deg.
Reklamasjoner eller returer kan leveres kostnadsfritt inn i en av Garderobe-Mannens butikker, eller sendes til følgende adresse:
Mister Organizer Norway AS
Øraveien 21A
1630 Gamle Fredrikstad
Merkes med “Retur” eller “Reklamasjon”
Ved reklamasjoner er returer kostnadsfritt. Ta kontakt med oss, så ordner vi en returetikett til deg som du klistrer på pakken.
Dersom du velger å returnere av andre årsaker, må du selv bekoste returen eller levere den inn i en av Garderobe-Mannens butikker. Har du handlet i nettbutikken, må du likevel ta kontakt med oss slik at vi kan returnere pengene for kjøpet.
Når returen er mottatt av oss vil Klarna sørge for å returnere pengene. Dersom du har valgt faktura, vil de oppdatere fakturaen slik at den fjerner den aktuelle varen fra fakturaen. Har du betalt med kort, vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer 7-14 dager etter beskjed om refundering. Mer info om prosessen, finner du på Klarna sine kundesider.

• Pakken min var skadet når jeg fikk den – hva gjør jeg?

Mister Organizer er ansvarlig for varer som skades eller kommer bort ved transport til deg. Ved mottagelse av forsendelsen er det derfor viktig at du kontrollerer at varen ikke er transportskadet. For erstatning må du påpeke en eventuell transportskade direkte ved utlevering, og deretter kontakter Mister Organizer kundeservice for å løse problemet.

• Hva gjør jeg dersom varen min er mangelfull?

Dersom en vare er mangelfull må du reklamere til Mister Organizer Norway AS, jf. forbrukerkjøpsloven § 16, og du har reklamert innen fristen, kan du gjøre gjeldende rettighetene som følger av forbrukerkjøpsloven § 26.
• Min returseddel mangler, hva gjør jeg?
Ved returlevering er det kunden selv som står ansvarlig for tilbakesending. Du kan også ta kontakt med nærmeste Garderobe-Mannen butikk og foreta returen der.
Ved reklamasjon er det egne bestemmelser.

• Har dere mottatt returen min?

En retur kan ta opptil 14 virkedager. Så fort returen er håndtert vil du motta en e-post fra oss, så hold gjerne et øye i innboksen din. Skulle det mot formodning ta lengre tid enn 14 virkedager kan kundeservice kontaktes.

• Hva gjør jeg med min faktura når jeg returnerer?

Dersom du tenker å returnere noe med faktura kan du lett sette frem forfallsdatoen på Klarna.no. Selvsagt kan du også kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.
Har du kun returnert deler av hele bestillingen vil du senere motta en oppdatert faktura på epost med det gjenstående beløpet. Returnerer du derimot hele ordren kommer vi til å makulere denne så snart returen har kommet inn til oss (inkludert eventuelle purregebyrer). Vennligst ikke betal for bare produktene du har valgt å beholde. Da tror Klarna at du ønsker å delbetale fakturaen og renter vil forekomme. Det er selvfølgelig ingen problem om du betaler for produktene du har returnert, men det er ikke nødvendig. Da vil Klarna senere ta kontakt for kontoinformasjon ved tilbakebetaling.

• Har jeg angrerett på min bestilling?

Du har normalt 14 dagers angrerett på varer kjøpt via misterorganizer.no.
Angrefristen regnes fra du mottok varen(e) og angreskjema. Dersom du ønsker å benytte angreretten oppfordres du til å gi melding om dette ved å kontakte Mister Organizer på telefon 979 44 444 eller på epost post@misterorganizer.no. Du kan også returnere angreskjemaet til vår nevnte mailadresse. Angreskjemaet sendes sammen med varen(e) eller separat per e-post. Om du ikke har mottatt angreskjema, vil angrefristen likevel gå ut tre måneder etter at varen er mottatt.
Ved bruk av angreretten må varen returneres til adressen som er oppgitt på angreskjemaet, og innen rimelig tid. Du vil få tilbakebetalt hele kjøpesummen innen 14 dager fra den dag den returnerte varen er mottatt, eller henteseddel eller varen er stilt til rådighet. Kunden må selv dekke kostnadene for returforsendelsen. Dersom varens verdi er redusert på grunn av mer bruk enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må kunden selv dekke eventuelt verditap.

Reklamasjon

• Hva gjør jeg om jeg vil reklamere et produkt?

Mister Organizer følger forbrukerkjøpsloven og de reglene som gjelder for reklamasjoner. Bare originale feil omfattes av reklamasjonsretten. Reklamasjonsretten omfatter for eksempel ikke feil som er omfattet av normal slitasje. Lagre ordrebekreftelsen som kvittering på varen din. Send gjerne et bilde av skaden til oss på epost post@misterorganizer.no
Reklamasjoner må meddeles Mister Organizer innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget, og for øvrig innen de fristene som følger av forbrukerkjøpsloven § 27. Når du reklamerer må du oppgi til Mister Organizer all informasjon som vi har behov for, for å kunne ta stilling til reklamasjonen, slik som ordrenummer, hvilket produkt det gjelder, kjøpstidspunkt, og en beskrivelse av mangelen. Reklamasjoner bør gjøres skriftlig på epost til Mister Organizer. Reklamasjoner kan leveres inn i Garderobe-Mannen sine butikker eller sendes oss på adressen du finner lenger ned på siden.

• Force majeure

Er Mister Organizer Norway AS forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valutarestriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er Mister Organizer Norway AS fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum.

Sikkerthet og personvern

• Hvordan fungerer sikkerheten på Mister Organizer.no?

Hele nettsiden er nå på https sider, ikke bare betalingssidene. Det vil si at alle sidene i nettbutikken er krypterte, og det gjør nettbutikken enda mer sikker og pålitelig.

• Bruker Mister Organizer cookies?

Ja, Mister Organizer bruker cookies for at gi besøkende tilgang til forskjellige funksjoner.
Vi samler inn og oppbevarer loggdata som hvilke kategorier og produkter man kikker eller søker på, for å kunne lære hva våre kunder er opptatt av, samt forbedre produktutvalg og tilbud. Denne informasjonen benyttes også for å kunne gjøre det mulig å vise deg relaterte produkter.

• Har Mister Organizer sikre betalingsløsninger?

Det skal være trygt og sikkert å handle i nettbutikker. For å gjøre det trygt og enkelt for våre kunder har vi valgt fleksible og trygge betalingsløsninger.
Vår samarbeidspartner er Klarna, som er den mest brukte betalingsløsningen i Norge.

• Hvordan behandler dere personopplysninger?

Vi bruker i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. I de tilfeller hvor vi også bruker personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud, gjøres dette kun når du har samtykket til det.
Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem. Vi forbeholder oss retten til å be om personnummer for å kunne kontrollere kredittverdighet ved kredittkjøp. Dine personopplysninger blir bare utlevert til andre når:
• Du har samtykket i utleveringen
• Det er nødvendig for at vi skal få gjennomført avtalen med deg
• I lovbestemt tilfelle.

• Kan jeg få innsyn, rette eller slette mine personopplysninger hos dere?

Du har rett til innsyn i de opplysninger vi har registrert om deg. Vi ber deg ta kontakt med oss for å rette opplysninger som skulle vise seg ikke å være korrekte. Personopplysninger vil ikke bli lagret lenger enn det som er nødvendig for å oppfylle formålet med behandlingen. Du kan også når som helst kreve at opplysningene slettes, med mindre opplysningene er nødvendige for å gjennomføre avtalen med deg. Har du spørsmål om vår behandling av personopplysninger, ta gjerne kontakt med oss på post@misterorganizer.no.

•Har Mister Organizer en personvernerklæring?

Beskyttelsen, behandlingen og lagringen av dine personlige data er svært viktig for oss. All data vi samler inn når du besøker våre nettsider, sosiale media-kontoer eller butikker, blir alltid samlet, behandlet og lagret med ditt samtykke. Vi vil aldri bruke dine personlige data uten ditt samtykke (under 18 år krever voksen samtykke).
Alle data vi samler, behandler og lagrer om deg er i samsvar med den europeiske loven, og spesifikt med EU General Data Protection Regulation 2016
Dine personlige data er beskyttet hos oss, kryptert ved bruk av moderne teknologi for å holde den trygg.
Personlig data samlet inn om deg, tilhører deg. Du har alltid den juridiske rettigheten til å velge eller velge bort, for ethvert formål, at din personlige data skal brukes av vår organisasjon.
Vi bruker bare dine personlige data for det formål det samles inn for, og det blir ikke delt med tredjeparter uten din viten og samtykke.
Du har også den juridiske rettigheten til å be oss om å endre personlige data vi har om deg, eller å slette alle personlige data permanent, med mindre det finnes et juridisk krav fra styrende myndigheter i landet vi opererer i.

• Hvem eier det immaterielle innholdet på misterorganizer.no?

Alt innhold på misterorganizer.com eies av Mister Organizer Norway AS, våre partnere eller deres underleverandører. Innholdet er beskyttet etter bl.a. opphavsrettslig-, markedsføringsrettslig- eller varemerkerettslig lovgivning. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder bl.a. omtale av produktene og vekt, bilder/grafikk, design og layout og annet innhold på misterorganizer.no ikke under noen omstendighet kan lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte uten at dette er tillatt etter samtykke fra eier av materialet.

• Hva skjer dersom det oppstår en tvist?

Eventuelle tvister skal søkes løst i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget. Partene kan også fremme saken for de ordinære domstoler.
Back to top
Copyright © 2017 Magento, Inc. All rights reserved.