REKLAMASJON

Reklamasjoner må meddeles selger innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget, og for øvrig innen de fristene som følger av forbrukerkjøpsloven § 27. Når du reklamerer må du oppgi til selger all informasjon som selger har behov for, for å kunne ta stilling til reklamasjonen, slik som hvilket produkt det gjelder, kjøpstidspunkt, og en beskrivelse av mangelen. Reklamasjoner bør gjøres skriftlig på epost til selger. Reklamasjoner kan leveres inn i Garderobe-Mannen sine butikker eller sendes oss på adressen du finner lenger ned på siden.

RETUR

Alle returer til Mister Organizer Norway AS bør avklares med kundesenteret i forkant for en mest mulig smidig og rask prosess. Ta kontakt på tlf 979 44 444 eller på epost post@misterorganizer.no så hjelper en av våre ryddige kundemedarbeidere deg.

Reklamasjoner eller returer kan leveres kostnadsfritt inn i en av Garderobe-Mannens butikker, eller sendes til følgende adresse:
Mister Organizer Norway AS
Øraveien 21A
1630 Gamle Fredrikstad
Merkes med “Retur” eller “Reklamasjon”

Ved reklamasjoner er returer kostnadsfritt. Ta kontakt med oss, så ordner vi en returettikett til deg som du klistrer på pakken. Dersom du velger å returnere av andre årsaker, må du selv bekoste returen eller levere den inn i en av Garderobemannens butikker. Har du handlet i nettbutikken, må du likevel ta kontakt med oss slik at vi kan returnere pengene for kjøpet.

Når returen er mottatt av oss vil Klarna sørge for å returnere pengene. Dersom du har valgt faktura, vil de oppdatere fakturaen slik at den fjerner den aktuelle varen fra fakturaen. Har du betalt med kort, vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer 7-14 dager etter beskjed om refundering. Mer info om prosessen, finner du på Klarna sine kundesider.

REKLAMASJON

Reklamasjoner må meddeles selger innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget, og for øvrig innen de fristene som følger av forbrukerkjøpsloven § 27. Når du reklamerer må du oppgi til selger all informasjon som selger har behov for, for å kunne ta stilling til reklamasjonen, slik som hvilket produkt det gjelder, kjøpstidspunkt, og en beskrivelse av mangelen. Reklamasjoner bør gjøres skriftlig på epost til selger. Reklamasjoner kan leveres inn i Garderobe-Mannen sine butikker eller sendes oss på adressen du finner lenger ned på siden.

RETUR

Alle returer til Mister Organizer Norway AS bør avklares med kundesenteret i forkant for en mest mulig smidig og rask prosess. Ta kontakt på tlf 979 44 444 eller på epost post@misterorganizer.no så hjelper en av våre ryddige kundemedarbeidere deg.

Reklamasjoner eller returer kan leveres kostnadsfritt inn i en av Garderobe-Mannens butikker, eller sendes til følgende adresse:
Mister Organizer Norway AS
Øraveien 21A
1630 Gamle Fredrikstad
Merkes med “Retur” eller “Reklamasjon”

Ved reklamasjoner er returer kostnadsfritt. Ta kontakt med oss, så ordner vi en returettikett til deg som du klistrer på pakken. Dersom du velger å returnere av andre årsaker, må du selv bekoste returen eller levere den inn i en av Garderobemannens butikker. Har du handlet i nettbutikken, må du likevel ta kontakt med oss slik at vi kan returnere pengene for kjøpet.

Når returen er mottatt av oss vil Klarna sørge for å returnere pengene. Dersom du har valgt faktura, vil de oppdatere fakturaen slik at den fjerner den aktuelle varen fra fakturaen. Har du betalt med kort, vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer 7-14 dager etter beskjed om refundering. Mer info om prosessen, finner du på Klarna sine kundesider.

Back to top
Copyright © 2017 Magento, Inc. All rights reserved.